Μέσα από το νέο WiFi Αndroid TV αποκωδικοποιητή
Μέσα από τη Smart TV σου
Μέσα από το app για smartphone ή tablet
Μέσα από το pc ή το laptop
Οι συνδρομητές της υπηρεσίας COSMOTE TV (Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης) μπορούν να ενεργοποιήσουν τη νέα COSMOTE TV μέσα από το My COSMOTE app ή μέσω του cosmote.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα My COSMOTE και κάνοντας Login με το COSMOTE id σου. Μάθε περισσότερα εδώ.
Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Samsung τηλεόρασή σου:
Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.
Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με το SAMSUNG λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Launch Bar) την επιλογή «APPS» και στη συνέχεια το εικονίδιο με το ανθρωπάκι στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις ένα e-mail σαν Αναγνωριστικό (ID) και έναν Kωδικό Πρόσβασης (Password).
Εάν δεν έχεις λογαριασμό SAMSUNG θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο επιλέγοντας «Νέος Λογαριασμός» και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σου.
Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό SAMSUNG, επίλεξε μέσα από το μενού «APPS» το εικονίδιο της αναζήτησης (App Search) για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.
Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε «Εγκατάσταση (Install)» και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε «Άνοιγμα (Open)» .
Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Samsung τηλεόρασης στην ενότητα «APPS / Ληφθείσα Εφαρμογή» ή για συντομία επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «APPS / Πρόσφατα Στοιχεία».
Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube, AppleTV, Netflix, κλπ), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το πάνω βελάκι να επιλέξεις «Προσθήκη στην Αρχική / Add to Home».
Στα μοντέλα του 2019 η εφαρμογή COSMOTE TV θα είναι προεγκατεστημένη στο Κεντρικό Μενού για ορισμένο χρονικό διάστημα.
Τέλος, μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, χρησιμοποιώντας το δεξί/αριστερά βελάκι στο τηλεχειριστήριο σου.
Για να βρεις το μοντέλο της SAMSUNG τηλεόρασης σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home» / Ρυθμίσεις
και επίλεξε :
Υποστήριξη/Σχετικά με αυτή την ΤV/Κωδικός Μοντέλου
ή
Support/About This TV/Model Code
Πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home» και επίλεξε «Ρυθμίσεις»
και στη συνέχεια «Γενικές/Δίκτυο/Κατάσταση Δικτύου»
Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:
«Η ΤV έχει συνδεθεί στο Internet»
Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω μηνύματα:
«Η σύνδεση ασύρματου/ενσύρματου δικτύου απέτυχε»
ή
«Η TV είναι συνδεδεμένη στο τοπικό δίκτυο αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί στο Internet».
Εάν το μενού της τηλεόρασης σου είναι στα Αγγλικά επιλέξτε στο μενού της τηλεόρασης σας «General/Network/Network Status»
Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:
«You are connected to the Internet»
Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω
μηνύματα:
«Wireless Network Disconnected/Wired Network Connection Failed»
ή
«Connected to the local/wireless network but not to the Internet».
Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Sony Android TV τηλεόρασή σου:
Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.
Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με τον Google λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Home ) την επιλογή “Apps | Εφαρμογές”, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι
(Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και κάτω από το υπομενού Account | Λογαριασμοί επιλέγεις “+Add account | Προσθήκη λογαριασμού”. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις e-mail του λογαριασμού Google και τον αντίστοιχο Kωδικό Πρόσβασης (Password).
Εάν δεν έχεις λογαριασμό Google θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο από υπολογιστή ή SmartPhone/Tablet ακολουθώντας το παρακάτω σύνδεσμο και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας https://accounts.google.com/signup
Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό Google, επίλεξε μέσα από το μενού “Apps | Εφαρμογές” το Play Store και
για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.
Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε “Install | Εγκατάσταση” και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε “Open | Άνοιγμα” .
Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Sony Android TV τηλεόρασης επιλέγοντας από το κεντρικό μενού “Apps | Εφαρμογές”.
Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “Add to favorites | Προσθήκη σε αγαπημένα”.
Τέλος μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής στην κεντρική οθόνη και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “ Move | Μετακίνηση”. Με τα βελάκια (δεξιά και αριστερά) μπορείς να μετακινήσεις την εφαρμογή και πατώντας το Ok να την τοποθετήσεις στην επιθυμητή θέση στην γραμμή των αγαπημένων εφαρμογών.
Για να δεις το μοντέλο της Sony τηλεόρασής σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο το κουμπί “HELP” και στο μενού που θα εμφανιστεί θα βρεις το μοντέλο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης.
Για την έκδοση του Android TV, στο κεντρικό μενού επιλέγεις (Settings | Ρυθμίσεις) και στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της συσκευής (ή Device Preferences | Προτιμήσεις Συσκευής) επιλέγεις
About | Πληροφορίες. Η έκδοση αναγράφεται μέσα σε αυτό του μενού.
Όταν βλέπεις το μήνυμα “Μη υποστηριζόμενη έκδοση λειτουργικού” σημαίνει πως το λειτουργικό της τηλεόρασής σου είναι έκδοσης μικρότερης του 8. Αν το μοντέλο της τηλεόρασής σου ανήκει στις υποστηριζόμενες σειρές τότε θα πρέπει να αναβαθμίσεις το λογισμικό της σύμφωνα με τις οδηγίες της Sony όπως αναγράφονται στην σελίδα της www.sony.gr
Όταν βλέπεις το μήνυμα “Η αναπαραγωγή δεν υποστηρίζεται σε συσκευές όπου περιορισμοί στο λειτουργικό έχουν τροποποιηθεί από τον κατασκευή ή τον χρήστη” σημαίνει πως έχουν τροποποιηθεί οι ρυθμίσεις της τηλεόρασης με τέτοιο τρόπο που δίνεται η πρόσβαση του λειτουργικού συστήματος που υπό κανονικές συνθήκες απαγορευόταν. Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την κατασκευάστρια εταιρία.
Σε περίπτωση που η SONY τηλεόρασή σου δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet, στην κεντρική οθόνη θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα που θα σε ενημερώνει για τη μη σύνδεση στο Internet και πάνω δεξιά θα εμφανιστεί ειδοποίηση | notification με τον αντίστοιχο αριθμό (πλήθος) ειδοποιήσεων.
Για να συνδεθείς σε δίκτυο WiFi πάτησε στο τηλεχειριστήριό σου το κουμπί Home στο κεντρικό μενού, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι
(Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης, στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της τηλεόρασης έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις “Απλή” και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη ή “Για προχωρημένους”. Στην επιλογή για προχωρημένους έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις από την λίστα των διαθέσιμων ασύρματων δικτύων, το δίκτυό σου και να πληκτρολογήσεις το κλειδί για να συνδεθείς.
Η εφαρμογή COSMOTE TV είναι συμβατή με τα περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεων Sony που έχουν λειτουργικό σύστημα Android TV 8.0 ή μεταγενέστερο δηλαδή με τα περισσότερα μοντέλα των τηλεοράσεων με χρονολογία κατασκευής από το 2016 και μετέπειτα.
Συμβατά Μοντέλα Τηλεοράσεων
Sony’s 2016 Android TVs: XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 και ZD9 Series
Sony’s 2017 Android TVs: XE80, XE83, XE85, XE90, XE93 και XE94 Series
Sony’s 2018 Android TVs: AF9,ZF9 Series, XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 και AF8 Series
Sony’s 2019 Android TVs: XG85/XG87, XG95, AG9,ZG9 Series, AG8, XG80, XG81, XG83 και XG90 Series
Sony’s 2020 Android TVs: HX80 Series, HX81 Series, XH90 Series, XH95 Series, A8 OLED, AG9 OLED, ZH8 8K, ZG9 8K
Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην LG τηλεόρασή σου:
Αρχικά θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόρασή σου είναι συνδεδεμένη στο Internet και ανήκει στα συμβατά μοντέλα.
Στη συνέχεια πάτησε το πλήκτρο στο τηλεχειριστήριό σου για να εμφανιστεί το κεντρικό μενού (Launch Bar).
Εάν το εικονίδιο της εφαρμογής COSMOTE TV εμφανίζεται στο κεντρικό μενού (Launch Bar) ανάμεσα στις προεγκατεστημένες εφαρμογές μπορείς απλά να το επιλέξεις για να εκκινήσεις την εφαρμογή.
Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στο κεντρικό μενού, μπορείς να την αναζητήσεις στο LG Content Store , αρχικά επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο στο κεντρικό μενού και στη συνέχεια:
είτε πληκτρολογώντας το όνομα της εφαρμογής στο πεδίο αναζήτησης ,
είτε επιλέγοντας APPs | All και να την αναζητήσεις ανάμεσα στις διαθέσιμες εφαρμογές
Αφού εντοπίσεις την εφαρμογή, την επιλέγεις και στη συνέχεια μπορείς να προχωρήσεις στην “Εγκατάσταση” της. Η εφαρμογή είναι πλέον διαθέσιμη στο κεντρικό μενού.
Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε “Εκκίνηση” για να εισέρθεις στην εφαρμογή.
Σημείωση: Σε αντίθεση με άλλες συσκευές στις τηλεοράσεις LG δεν απαιτείται η εγγραφή στο LG Content Store για την εγκατάσταση της εφαρμογής.
Για να δεις το μοντέλο της LG τηλεόρασής σου και την έκδοση του λειτουργικού πάτησε στο τηλεχειριστήριό σου το κουμπί (Ρυθμίσεις | Settings) και στη συνέχεια επίλεξε το μενού “Όλες οι ρυθμίσεις | All Settings”.
Για τα μοντέλα 2018 & 2019 επίλεξε μέσα από το μενού των ρυθμίσεων “Γενικά/Πληροφορίες για αυτή την τηλεόραση/Πληροφορίες Τηλεόρασης | General/About this TV/TV Information” ώστε να δεις το μοντέλο της τηλεόρασης (Όνομα Συσκευής| Device Name) και την έκδοση του λειτουργικού (Έκδοση webOS TV |webOS TV version).
Για τα μοντέλα 2020 επίλεξε μέσα από το μενού των ρυθμίσεων “Υποστήριξη/Πληροφορίες τηλεόρασης | Support/TV Information” ώστε να δεις το μοντέλο της τηλεόρασης (Όνομα Συσκευής| Device Name) και την έκδοση του λειτουργικού (Έκδοση webOS TV |webOS TV version).
Εάν η LG τηλεόρασή σου δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet, κατά την εκκίνησή της θα εμφανιστεί στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης μήνυμα που θα σε ενημερώνει σχετικά.
Επίσης μπορείς να επιβεβαιώσεις τη σύνδεση της τηλεόρασης στο Internet πατώντας στο τηλεχειριστήριό το κουμπί (Ρυθμίσεις | Settings) και στη συνέχεια επιλέγοντας το μενού “Δίκτυο | Network”