Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Πληροφορίες
Τι φέρνει η νέα COSMOTE TV;

Με τη νέα COSMOTE TV μπορείς να:

  • Συνδέεσαι απλά μέσω internet χωρίς δορυφορικό πιάτο και να απολαμβάνεις το πιο πλούσιο περιεχόμενο, από όπου κι αν βρίσκεσαι
  • Απολαμβάνεις προσωποποιημένο περιεχόμενο με βάση τη χρήση και τα ενδιαφέροντά σου
  • Κατεβάζεις το αγαπημένο σου περιεχόμενο και το παρακολουθείς όπου θες χωρίς Internet (στο πλοίο, στο αεροπλάνο)
  • Βρίσκεις, μέσα στο ίδιο μενού On demand & Live TV περιεχόμενο, αφού συνδυάζονται με τόσο μοναδικό τρόπο που σου προσφέρουν μια ανεπανάληπτη εμπειρία θέασης
Με ποιον τρόπο μπορώ να απολαμβάνω τη νέα COSMOTE TV;

Τη νέα COSMOTE TV μπορείς να την απολαύσεις:

  • Μέσα από το νέο WiFi Αndroid TV αποκωδικοποιητή

  • Μέσα από τη Smart TV σου

  • Μέσα από το app για smartphone ή tablet

  • Μέσα από το pc ή το laptop

Για να απολαμβάνεις την COSMOTE TV με όποιο τρόπο επιθυμείς, όπου και αν βρίσκεσαι με κοινό μενού σε όλες τις συσκευές, με ενιαία εμπειρίας θέασης από όπου και αν παρακολουθείς! Βρες αναλυτικές πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες συσκευές στην σελίδα «Τρόποι Σύνδεσης».
Η νέα COSMOTE TV αφορά μόνο τους νέους καταναλωτές ή και τους υφιστάμενους;
Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που απευθύνεται σε νέους πελάτες και σε κοινά που είναι περισσότερο εξοικειωμένα με το digital περιβάλλον και τις streaming πλατφόρμες. Σε κάθε περίπτωση, το αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από τον τρόπο που λαμβάνει ο συνδρομητής την υπηρεσία (πχ, νέα COSMOTE TV, μέσω Δορυφόρου κλπ).
Υφιστάμενος πελάτης της υπηρεσίας COSMOTE TV μέσω Δορυφόρου μπορεί να χρησιμοποιήσει τη νέα COSMOTE TV υπηρεσία σε φορητή συσκευή;
Οι συνδρομητές της υπηρεσίας COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου μπορούν πλέον να μετατρέψουν το COSMOTE TV GO στη νέα COSMOTE TV. Η μετατροπή μπορεί να γίνει μέσα από το My COSMOTE web κάνοντας Login με το COSMOTE id σου, στο οποίο έχεις συνδέσει την ενεργή TV συνδρομή σου. Μάθε περισσότερα για την μετατροπή εδώ.
H νέα COSMOTE TV έχει τα ίδια κανάλια και περιεχόμενο με τη δορυφορική υπηρεσία;
To μεγαλύτερο μέρος των καναλιών και του On demand περιεχομένου είναι κοινό στις 2 υπηρεσίες. Ειδικότερα το αθλητικό και το κινηματογραφικό περιεχόμενο είναι το ίδιο με την δορυφορική υπηρεσία. Προσωρινά, στην Over The Top υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμα τα ελληνικά περιφερειακά κανάλια, τα ειδησεογραφικά, καθώς επίσης δεν υπάρχει περιεχόμενο ενηλίκων (adult).
Ποια θα είναι η τιμή της νέας COSMOTE TV; Με ποια πακέτα και προγράμματα διατίθεται;
Η νέα COSMOTE TV διατίθεται εμπορικά με μια πληθώρα επιλογών και συνδυασμών ακόμη και χωρίς δέσμευση, ενώ ο συνδρομητής επωφελείται οικονομικά αν επιλέξει τις συνδυαστικές λύσεις με ευρυζωνικά προγράμματα.

Συγκεκριμένα προσφέρονται:
  • νέα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV, με τα οποίο ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει συνδυαστικές υπηρεσίες internet, σταθερής και τηλεόρασης και τον νέο WiFi Android TV αποκωδικοποιητή

  • νέα 12μηνα πακέτα COSMOTE TV, που προσφέρονται με τον WiFi Android TV Αποκωδικοποιητή

  • θεματικά πακέτα Mini Packs, που διατίθενται μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά με την παροχή αντίστοιχου ποσού έκπτωσης (CINEMA PACK, SPORTS PACK, DOCUMENTARIES PACK, KIDS PACK, GREEK CHANNELS PACK)

  • το Sports Daily Pass, για πρόσβαση στα κανάλια COSMOTE SPORT για 24 ώρες, για παράδειγμα αν θέλεις να παρακολουθήσεις έναν σημαντικό αγώνα όπως ένας τελικός, ή μία διοργάνωση.

Μπορείς να βρεις αναλυτικά τα διαθέσιμα πακέτα για κάθε κατηγορία στο cosmote.gr

Ειδικότερα, τα Μini packs διατίθενται χωρίς δέσμευση, με πληρωμή ανά μήνα και μπορείς να τα αποκτήσεις εύκολα, μέσα από το www.cosmote.gr ή μέσα από το My COSMOTE app, πληρώνοντας με χρήση κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης) είτε με χρέωση σε υπάρχοντα λογαριασμό σταθερής.

Με τη νέα COSMOTE TV θα μπορεί κάποιος να αγοράζει περιεχόμενο με τον μήνα ή ανά γεγονός;
Ναι, υπάρχουν τα Mini Packs, τα θεματικά πακέτα (με περιεχόμενο αθλητικό, κινηματογραφικό, ντοκιμαντέρ κτλ) που διατίθενται μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά, με έκπτωση σε κάθε αγορά επιπλέον πακέτου.

Επίσης, διατίθεται το Sports Daily Pass που παρέχει πρόσβαση σε όλα τα κανάλια COSMOTE SPORT για 24 ώρες.

Τα Mini packs είναι διαθέσιμα online στο www.cosmote.gr, καθώς και για αγορά μέσω του My COSMOTE app και μπορεί κάποιος να τα αγοράσει εύκολα, με την κάρτα του ή με χρέωση σε υπάρχον λογαριασμό σταθερής.

Τα διαθέσιμα πακέτα είναι: CINEMA PACK, SPORTS PACK, DOCUMENTARIES PACK, KIDS PACK, GREEK CHANNELS PACK.
Πότε ενεργοποιούνται τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV και πότε τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV;
Στην περίπτωση που επιλέξεις ένα από τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV, η ενεργοποίηση της COSMOTE TV ακολουθεί την ενεργοποίηση της ευρυζωνικής πρόσβασης. Πρακτικά πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα COSMOTE Double Play και μετά ενεργοποιείται η COSMOTE TV.

Αν επιλέξεις ένα από τα 12μηνα πακέτα COSMOTE TV Συμβολαίου με WiFi Android TV αποκωδικοποιητή, αυτό ενεργοποιείται άμεσα.
Τα κανάλια που περιλαμβάνονται στον Wifi Android TV αποκωδικοποιητή & Smart TVs είναι ίδια με αυτά που μπορώ να δω στις άλλες συσκευές (smartphone, tablet, pc/laptop);
Στον Wifi Android TV αποκωδικοποιητή & στο app στις Smart TVs προσφέρονται περισσότερα κανάλια, έναντι των υπολοίπων συσκευών, σύμφωνα με τις συμβάσεις των παρόχων περιεχομένου που είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε.
Εξοπλισμός
Ποια είναι τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει διαθέτουν οι συσκευές για να λειτουργεί σωστά η νέα υπηρεσία COSMOTE TV;
Τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας συσκευής για να λειτουργεί η νέα COSMOTE TV χωρίς πρόβλημα καθώς και την αναλυτική λίστα των συμβατών μοντέλων μπορείς να την βρεις στην σελίδα «Τρόποι Σύνδεσης».
Μπορεί κάποιος πελάτης να αγοράσει έναν άλλο WiFi Android TV αποκωδικοποιητή και να είναι συμβατό με τη νέα υπηρεσία COSMOTE TV;
Ναι, η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί για να λειτουργεί σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android TV 8.0 και μεταγενέστερο.

Οι συσκευές που υποστηρίζονται από την COSMOTE είναι το Android TV Box (KAONMedia 6077) που παρέχεται με χρησιδάνειο από τον ΟΤΕ μαζί με σύνδεση COSMOTE Double Play με TV και τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV (OTT) και έχει προεγκατεστημένη την εφαρμογή COSMOTE TV.

Προσοχή: Το Android TV λειτουργικό σύστημα είναι ειδικά φτιαγμένο από την Google για τηλεοράσεις/αποκωδικοποιητές και είναι διαφορετικό από το Android που προορίζεται μόνο για smartphone και tablets. Επιπλέον η εφαρμογή COSMOTE TV δεν λειτουργεί σε συσκευές που έχουν γίνει ή είναι από τον κατασκευαστή root.
Τι εγγύηση έχει ο WiFi Android TV αποκωδικοποιητής που παρέχεται από τον ΟΤΕ (KAONMedia 6077);
Τα προγράμματα Double Play με TV καθώς και τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV (OTT) παρέχονται με επιπλέον εγγύηση καλής λειτουργίας του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή KAONMedia 6077 μέχρι τη λύση της σύμβασης. Σε περίπτωση βλάβης αντικαθίσταται δωρεάν.
Μπορώ μέσω του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή που παρέχεται με τα προγράμματα Double Play με TV καθώς και με τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV (OTT) να κάνω εγγραφές προγραμμάτων;
Ο WiFi Android TV αποκωδικοποιητής KAONMedia 6077 δεν υποστηρίζει προς το παρόν εγγραφές οποιουδήποτε προγράμματος ακόμα και αν συνδεθεί σε αυτόν εξωτερικός σκληρός δίσκος.
Παρέχεται υπηρεσία εγκατάστασης για τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή που παρέχεται με τα προγράμματα Double Play με TV καθώς και με τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV (OTT);
Η λειτουργία του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή KAONMedia 6077 δεν απαιτεί κάποια εγκατάσταση ή συγκεκριμένη καλωδίωση. Ο αποκωδικοποιητής είναι wifi και μπορεί εύκολα να συνδεθεί ασύρματα με το router. Δες το video με αναλυτικές οδηγίες για το πώς να συνδέσεις τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή σου εδώ
Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να εγκαταστήσω την εφαρμογή της COSMOTE TV στην SAMSUNG Smart τηλεόραση μου;

Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Samsung τηλεόρασή σου:

  • Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.

  • Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με το SAMSUNG λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Launch Bar) την επιλογή «APPS» και στη συνέχεια το εικονίδιο με το ανθρωπάκι στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις ένα e-mail σαν Αναγνωριστικό (ID) και έναν Kωδικό Πρόσβασης (Password).

  • Εάν δεν έχεις λογαριασμό SAMSUNG θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο επιλέγοντας «Νέος Λογαριασμός» και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σου.

  • Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό SAMSUNG, επίλεξε μέσα από το μενού «APPS» το εικονίδιο της αναζήτησης (App Search) για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.

  • Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε «Εγκατάσταση (Install)» και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε «Άνοιγμα (Open)» .

Πως μπορώ να αποκτήσω γρήγορη πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE TV στο κεντρικό μενού της SAMSUNG τηλεόρασης;

Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Samsung τηλεόρασης στην ενότητα «APPS / Ληφθείσα Εφαρμογή» ή για συντομία επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «APPS / Πρόσφατα Στοιχεία».

Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube, AppleTV, Netflix, κλπ), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το πάνω βελάκι να επιλέξεις «Προσθήκη στην Αρχική / Add to Home».

Στα μοντέλα του 2019 η εφαρμογή COSMOTE TV θα είναι προεγκατεστημένη στο Κεντρικό Μενού για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Τέλος, μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, χρησιμοποιώντας το δεξί/αριστερά βελάκι στο τηλεχειριστήριο σου.

Που μπορώ να βρω το μοντέλο της Samsung τηλεόρασης μου;

Για να βρεις το μοντέλο της SAMSUNG τηλεόρασης σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home» / Ρυθμίσεις και επίλεξε :

  • Υποστήριξη/Σχετικά με αυτή την ΤV/Κωδικός Μοντέλου

ή

  • Support/About This TV/Model Code

H εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται διαθέσιμη στην Samsung τηλεόραση. Τι σημαίνει αυτό;
Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες εφαρμογές της SAMSUNG τηλεόρασης κατά την αναζήτηση σημαίνει ότι το μοντέλο της τηλεόρασης σου δεν είναι συμβατό.
Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι η Samsung τηλεόραση μου είναι συνδεδεμένη στο Internet;

Πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home» και επίλεξε «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια «Γενικές/Δίκτυο/Κατάσταση Δικτύου»

Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:

«Η ΤV έχει συνδεθεί στο Internet»

Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω μηνύματα:

  • «Η σύνδεση ασύρματου/ενσύρματου δικτύου απέτυχε»

ή

  • «Η TV είναι συνδεδεμένη στο τοπικό δίκτυο αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί στο Internet».

Εάν το μενού της τηλεόρασης σου είναι στα Αγγλικά επιλέξτε στο μενού της τηλεόρασης σας «General/Network/Network Status»

Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:

«You are connected to the Internet»

Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω

μηνύματα:

  • «Wireless Network Disconnected/Wired Network Connection Failed»

ή

  • «Connected to the local/wireless network but not to the Internet».

Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να εγκαταστήσω την εφαρμογή της COSMOTE TV στην Sony Android TV τηλεόραση μου;

Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Sony Android TV τηλεόρασή σου:

  • Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.

  • Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με τον Google λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Home ) την επιλογή “Apps | Εφαρμογές”, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι (Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και κάτω από το υπομενού Account | Λογαριασμοί επιλέγεις “+Add account | Προσθήκη λογαριασμού”. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις e-mail του λογαριασμού Google και τον αντίστοιχο Kωδικό Πρόσβασης (Password).

  • Εάν δεν έχεις λογαριασμό Google θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο από υπολογιστή ή SmartPhone/Tablet ακολουθώντας το παρακάτω σύνδεσμο και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας https://accounts.google.com/signup

  • Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό Google, επίλεξε μέσα από το μενού “Apps | Εφαρμογές” το Play Store και για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.

  • Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε “Install | Εγκατάσταση” και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε “Open | Άνοιγμα” .

Πως μπορώ να αποκτήσω γρήγορη πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE TV στο κεντρικό μενού της Sony Android TV τηλεόρασης;

Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Sony Android TV τηλεόρασης επιλέγοντας από το κεντρικό μενού “Apps | Εφαρμογές”.

Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “Add to favorites | Προσθήκη σε αγαπημένα”.

Τέλος μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής στην κεντρική οθόνη και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “ Move | Μετακίνηση”. Με τα βελάκια (δεξιά και αριστερά) μπορείς να μετακινήσεις την εφαρμογή και πατώντας το Ok να την τοποθετήσεις στην επιθυμητή θέση στην γραμμή των αγαπημένων εφαρμογών.

Σε ποιες μοντέλα Sony Android TV είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;

Η εφαρμογή COSMOTE TV είναι συμβατή με τα περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεων Sony που έχουν λειτουργικό σύστημα Android TV 8.0 ή μεταγενέστερο δηλαδή με τα περισσότερα μοντέλα των τηλεοράσεων με χρονολογία κατασκευής από το 2016 και μετέπειτα.

Συμβατά Μοντέλα Τηλεοράσεων

Sony’s 2016 Android TVs: XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 και ZD9 Series

Sony’s 2017 Android TVs: XE80, XE83, XE85, XE90, XE93 και XE94 Series

Sony’s 2018 Android TVs: AF9,ZF9 Series, XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 και AF8 Series

Sony’s 2019 Android TVs: XG85/XG87, XG95, AG9,ZG9 Series, AG8, XG80, XG81, XG83 και XG90 Series

Sony’s 2020 Android TVs: HX80 Series, HX81 Series, XH90 Series, XH95 Series, A8 OLED, AG9 OLED, ZH8 8K, ZG9 8K

Που μπορώ να βρω την έκδοση του λειτουργικού Android TV και το μοντέλο της Sony τηλεόρασης μου;

Για να δεις το μοντέλο της Sony τηλεόρασής σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο το κουμπί “HELP” και στο μενού που θα εμφανιστεί θα βρεις το μοντέλο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης.

Για την έκδοση του Android TV, στο κεντρικό μενού επιλέγεις (Settings | Ρυθμίσεις) και στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της συσκευής (ή Device Preferences | Προτιμήσεις Συσκευής) επιλέγεις About | Πληροφορίες. Η έκδοση αναγράφεται μέσα σε αυτό του μενού.

H εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση του Google Play Store της Sony τηλεόρασής μου. Τι σημαίνει αυτό;
Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες εφαρμογές του Google Play Store κατά την αναζήτηση, σημαίνει ότι το μοντέλο της τηλεόρασης σου δεν είναι συμβατό.
Εγκατέστησα την εφαρμογή COSMOTE TV στην Sony τηλεόρασή μου όμως βγαίνει μήνυμα και δε με αφήνει να την χρησιμοποιήσω ή να αναπαράγω περιεχόμενο. Τι συμβαίνει;

Όταν βλέπεις το μήνυμα “Μη υποστηριζόμενη έκδοση λειτουργικού” σημαίνει πως το λειτουργικό της τηλεόρασής σου είναι έκδοσης μικρότερης του 8. Αν το μοντέλο της τηλεόρασής σου ανήκει στις υποστηριζόμενες σειρές τότε θα πρέπει να αναβαθμίσεις το λογισμικό της σύμφωνα με τις οδηγίες της Sony όπως αναγράφονται στην σελίδα της www.sony.gr
 

Όταν βλέπεις το μήνυμα “Η αναπαραγωγή δεν υποστηρίζεται σε συσκευές όπου περιορισμοί στο λειτουργικό έχουν τροποποιηθεί από τον κατασκευή ή τον χρήστη” σημαίνει πως έχουν τροποποιηθεί οι ρυθμίσεις της τηλεόρασης με τέτοιο τρόπο που δίνεται η πρόσβαση του λειτουργικού συστήματος που υπό κανονικές συνθήκες απαγορευόταν. Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την κατασκευάστρια εταιρία.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι η τηλεόραση μου είναι συνδεδεμένη στο Internet;

Σε περίπτωση που η τηλεόρασή σου δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet, στην κεντρική οθόνη θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα που θα σε ενημερώνει για τη μη σύνδεση στο Internet και πάνω δεξιά θα εμφανιστεί ειδοποίηση | notification με τον αντίστοιχο αριθμό (πλήθος) ειδοποιήσεων.

Για να συνδεθείς σε δίκτυο WiFi πάτησε στο τηλεχειριστήριό σου το κουμπί Home στο κεντρικό μενού, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι (Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης, στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της τηλεόρασης έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις “Απλή” και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη ή “Για προχωρημένους”. Στην επιλογή για προχωρημένους έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις από την λίστα των διαθέσιμων ασύρματων δικτύων, το δίκτυό σου και να πληκτρολογήσεις το κλειδί για να συνδεθείς.

Σύνδεση με COSMOTE ID
Πρόσθεσα τη νέα COSMOTE TV κάτω από άλλο COSMOTE id που διαχειρίζεται την εξόφληση των λογαριασμών μου. Γιατί όταν κάνω login με αυτό το COSMOTE id μου λέει ότι δεν έχω ενεργή υπηρεσία COSMOTE TV;
Η χρήση της νέας COSMOTE TV μπορεί να «δεθεί» αποκλειστικά μόνο με ένα COSMOTE id, το οποίο ορίζεται κατά την απόκτηση της υπηρεσίας.
Μπορώ να δημιουργήσω νέο COSMOTE id και να το συσχετίσω μετά με την νέα COSMOTE TV;
Η συσχέτιση του COSMOTE id με τη νέα COSMOTE TV που αφορά το δικαίωμα χρήσης της υπηρεσίας γίνεται απαραίτητα κατά την απόκτηση της υπηρεσίας και όχι εκ των υστέρων.
Μπορώ να ορίσω περισσότερα από ένα COSMOTE id ως “username” για τη νέα COSMOTE TV;
Η νέα COSMOTE TV μπορεί να «δεθεί» αποκλειστικά μόνο με ένα COSMOTE id.
Μπορώ να «δέσω» πολλές συνδρομές COSMOTE TV με ένα μόνο COSMOTE id;
Ναι, το ίδιο COSMOTE id μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως login για πολλαπλές συνδρομές COSMOTE TV. Μετά την επιτυχή είσοδό σας στην εφαρμογή θα εμφανιστεί σχετική κάρτα ώστε να επιλέξετε με ποια συνδρομή θέλετε να συνεχίσετε την θέασή σας.
Πώς μπορώ να αλλάξω το username του COSMOTE id μου;
Μπορείς να διαχειριστείς όλα τα στοιχεία του COSMOTE id σου είτε από το από το https://account.cosmote.gr/el/user-login ή από το My COSMOTE app.
Χρήση της υπηρεσίας
Σε πόσες οθόνες, μπορώ να βλέπω ταυτόχρονα την νέα COSMOTE TV;
Η νέα COSMOTE TV εφαρμογή μπορεί να εγκατασταθεί σε 5 συσκευές και αναπαραγωγή του περιεχομένου να γίνεται σε μία.

Με την προσθήκη του πακέτου επιπλέον συσκευών, δίνεται η δυνατότητα εγκατάστασης σε 7 συσκευές και η ταυτόχρονη θέαση επιτρέπεται σε 2 οθόνες για όλο το περιεχόμενο πλην του αθλητικού, που είναι διαθέσιμο σε μία οθόνη. Το πακέτο επιπλέον συσκευών διατίθεται με χρέωση 5€/μήνα ενώ για τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV και τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV θα διατίθεται δωρεάν έως το τέλος του 2020. Το πακέτο αυτό δεν είναι συμβατό με Sports Daily pass.
Τι 4K περιεχόμενο περιλαμβάνεται στη νέα COSMOTE TV και τι ταχύτητες χρειάζονται;
Η νέα COSMOTE TV λανσάρει ένα 4K αθλητικό κανάλι στο οποίο προβάλλονται επιλεγμένοι live αγώνες. Για το κανάλι απαιτείται ταχύτητα >18Mbps. Για καλύτερη εμπειρία θέασης, προτείνεται η γραμμή VDSL/Fiber.
Υπάρχει χρονοκαθυστέρηση στη ζωντανή μετάδοση αθλητικών προγραμμάτων της νέας COSMOTE TV;
Για τα αθλητικά live γεγονότα είναι περίπου 13-15 δευτερόλεπτα σε σχέση με την δορυφορική μετάδοση.
Η νέα COSMOTE TV είναι συμβατή με το πακέτο Play Now;
Ναι, η νέα COSMOTE TV είναι συμβατή με το πακέτο Play Now.
Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω τη νέα COSMOTE TV στο εξωτερικό;
Oι συνδρομητές της νέας COSMOTE TV μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία όταν βρίσκονται προσωρινά εκτός Ελλάδος και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να απολαμβάνουν στις φορητές τους συσκευές το ίδιο περιεχόμενο, στο ίδιο πλήθος συσκευών και με τις ίδιες λειτουργικότητες που προσφέρονται στην Ελλάδα.
Πώς κάνω χρήση της νέας COSMOTE TV ανά συσκευή;
Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την χρήση της νέας COSMOTE TV ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια». Εναλλακτικά μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα https://www.cosmotetvott.gr/#!/home
Μπορώ να παρακολουθώ τη νέα COSMOTE TV από όποια οθόνη θέλω με τον λογαριασμό μου;

Ναι. Συγκεκριμένα μπορείς μέσα από:

  • Μεγάλες οθόνες πχ. Android TV αποκωδικοποιητής

  • Smart TV

  • Mobile (iOS/Android)

  • Tablet (iOS/Android)

  • Web browser (Windows, Apple)

Βρες αναλυτικές πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες συσκευές στην σελίδα «Τρόποι Σύνδεσης».

Τι ταχύτητα χρειάζομαι για να μπορώ να παρακολουθήσω τη νέα COSMOTE TV;

Η νέα COSMOTE TV χρησιμοποιεί την τεχνολογία “adaptive streaming”, με την οποία δεν χάνεται η ροή του περιεχομένου, πχ. μίας ταινίας, αλλά μεταβάλλεται η ποιότητα του video, ανάλογα με την ταχύτητα του Internet κάθε στιγμή.

Θεωρητικά, μπορείς να κάνεις streaming σε κινητό/tablet από τα 0.5Mbps, και σε μεγάλη οθόνη από τα 2-3 Mbps. Για καλύτερη ποιότητα και Full HD περιεχόμενο, πρέπει να έχεις ταχύτητα στα ~8Mbps.

Η νέα COSMOTE TV λειτουργεί μόνο σε δίκτυο COSMOTE;

Όχι. Η νέα υπηρεσία COSMOTE TV (OTT) είναι διαθέσιμη μέσο δικτύου οποιουδήποτε παρόχου. Απαιτείται απλά πρόσβαση στο internet.

Επιπλέον να τονίσουμε πως η νέα υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί πάνω από οποιοδήποτε μέσο και δεν υπόκειται σε περιορισμούς σχετικούς με το MyInternet και Speedbooster.

Το application του οδηγού προγράμματος “Smart Remote”, της υπηρεσίας COSMOTE TV, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη νέα υπηρεσία COSMOTE TV;
Αυτή τη στιγμή δε δίνεται αυτή η δυνατότητα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σχετικό application της Google για Android & iOS συσκευές. Ωστόσο θα υπάρξει υλοποίηση σε δεύτερη φάση.
Σε ποιες συσκευές μπορώ να κατεβάσω περιεχόμενο και να το παρακολουθήσω χωρίς Internet;
Μπορείς να κατεβάσεις περιεχόμενο σε Android Smartphone και Tablet καθώς και σε iPhone & iPad. Εάν θες να κατεβάσεις κάποια ταινία που απαιτεί ενοικίαση για τις iOS συσκευές, θα πρέπει να έχεις κάνει την ενοικίαση από κάποια άλλη συσκευή.

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την λειτουργία του Download & Play ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια».
Για πόσο διάστημα είναι διαθέσιμο για θέαση το περιεχόμενο που «κατεβάζω»;
Το περιεχόμενο που έχεις κατεβάσει είναι διαθέσιμο για 48 ώρες εάν έχεις ξεκινήσει τη θέαση και για επτά ημέρες εάν δεν έχεις ξεκινήσει. Οι ταινίες που έχεις νοικιάσει είναι διαθέσιμες με βάση το χρονικό διάστημα της ενοικίασης.

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την λειτουργία του Download & Play ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια».
Μπορώ να κατεβάσω άλλα applications όπως το Netflix;
Με το WiFi Android αποκωδικοποιητή της COSMOTE TV έχεις τη δυνατότητα να εμπλουτίσεις το περιεχόμενο σου με εφαρμογές , μουσική, παιχνίδια, και πολλά ακόμα κατεβάζοντας τα από το Google Play Store. Τo application του Netflix δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμο.

Στην Smart τηλεόρασή σου, έχεις τη δυνατότητα να κατεβάσεις και να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε application διατίθεται στο App Store της εκάστοτε τηλεόρασης, σύμφωνα με τους όρους χρήσης του κατασκευαστή της τηλεόρασης σου.
Πώς μπορώ να προστατέψω τα παιδιά μου από περιεχόμενο που δεν επιθυμώ να βλέπουν;

Υπάρχουν πολλές επιλογές στη νέα υπηρεσία της COSMOTE TV ώστε να κρατήσεις τα παιδιά σου ασφαλή και να μην έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που δεν επιθυμείς να δουν. Πιο αναλυτικά, οι μέθοδοι που προσφέρονται μέσα από το μενού της υπηρεσίας είναι οι ακόλουθοι:

  • Κατά τη δημιουργία ενός νέου προφίλ, μπορείς να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο επίπεδο γονικού ελέγχου.

  • Επιπλέον κατά τη δημιουργία προφίλ, επιλέγοντας το κουμπί «Παιδί» μπορείς να περιορίσεις την πρόσβαση σε συγκεκριμένα κανάλια, επιλέγοντας αυτά που θεωρείς κατάλληλα για το παιδί σου. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται ένα εικονίδιο «Παιδί» πάνω δεξιά στην εικόνα του προφίλ που δημιούργησες ώστε εύκολα να το αναγνωρίζεις τόσο εντός του μενού αλλά και στην οθόνη επιλογής προφίλ.

  • Μάλιστα εάν κατά την δημιουργία του παιδικού προφίλ επιλέξεις επίπεδο γονικού ελέγχου Κ (Κατάλληλο για όλους), τότε δημιουργείται ένα ειδικό παιδικό περιβάλλον με προσαρμοσμένο, πιο απλοποιημένο μενού και διαφορετικό χρώμα ώστε εύκολα να αναγνωρίζεις από απόσταση ότι το παιδί σου πλοηγείται στο παιδικό προφίλ και όχι σε κάποιο άλλο επιλεγμένο προφίλ.